zaterdag 7 januari 2012

review: ayurveda rituals

Laatst zag ik dit cadeaupakket liggen en ik was gelijk enthousiast. Dus hup naar de kassa en afrekenen maar. Toen ik thuis was heb ik nog even gewacht met openmaken maar vandaag was het zover.









Dit is het medium pakket je hebt ook nog een kleinere en een grotere versies. Ook verschillende geuren maar ik hou wel van dat zoete rozen geurtje. Ik heb ze allen uitgeprobeerd op het scrub zout na. Sorry daarvoor maar die was ik vergeten te gebruiken.
Shanti shower - 150 ml douchepasta 
himalaya wisdom - 40 g scrub zout 
yogi flow - 200 ml doucheschuim
honey touch - 70 ml bodycrème

Je hebt douchegels, douchecrèmes, scrub zout .... maar wist je ook dat Rituals een douchepasta heeft? ik eigenlijk niet en was best benieuwd. De shanti shower douchepasta bevat zoete amandelolie. de amandelolie heeft een milde reinigende werking en maakt de huid zijdezacht en glad. 
Shanti shower (douchepasta)

De pasta heeft een gelige kleur. De pasta is niet echt vloeibaar en zit tussen een crème en gel in.. Het schuimt niet echt maar het voelt wel hartstikke fijn en na het afspoelen heb ik een zachte huid. Het enigste nadeel is dat ik hem niet zo lekker vind ruiken. Als ik de douchepasta de volgende keer los koop, neem ik wel een andere geur. Dit is een keer wat anders dan de normale douchegel
Himalaya wisdom (scrub zout)
Het scrub zout het ik nog niet gebruikt en kan ik niks over zeggen. 
Yogi flow (douchegschoum)

De doucheschuim vind ik echt heel fijn. Het schuimt heel goed en ruikt ook nog eens lekker. Het grappige vind ik dat het als een kleurloze gel uit komt en binnen 60 seconden schuimt het zonder iets te doen. En als je het masseert schuimt het gelijk. 
zo komt het uit de bus.
en zo naar ongeveer 60s zonder iets te doen :)

over de bodycrème ben ik heel tevreden hij ruik lekker en voed de huid. Ook maakt de crème mijn huid zacht en trek ook nog eens snel in. Wat verwacht je nog meer van een bodycrème?
Honey touch (bodycrème)
Deze bodycrème vind ik dus een echte aanrader en ik ga hem ook zeker nog een keertje los kopen in een groter exemplaar.

Maar al met al ben ik dus heel blij met mijn cadeaupakket van Rituals en heb ik er maar €20,95 voor betaald.  De prijs vind ik wel meevallen en heb het er wel voor over. Je hebt ook de kleinere versie voor €12.55. En de grotere versie voor €29,35 hierbij zit ook nog een shampoo en crèmebad. Ook is het cadeaupakket zeker geschikt voor cadeautjes of geschenken.

Vinden jullie Rituals ook zo fijn? kenden jullie de douchepasta al? en wat vinden jullie van Rituals over het algemeen?  

liefs,

Hannah

Geen opmerkingen: