maandag 2 januari 2012

Shoplog Hannah 2011 december

Deze shopvlog is een beetje laat. En nog van vorig jaar december. Maar toch wilde ik mijn spulletjes nog laten zien.








Dit keer ging ik gewoon naar Den Bosch niet zo ver ongeveer kwartiertje fietsen. Als ik eenmaal mijn fiets in het fietsenrek heb gezet ga ik gelijk naar de H&M. Hier koop ik gewoon veel omdat het niet zo duur is en de kwaliteit is redelijk goed. Daarna naar de Vera moda en dan loop ik mijn rondje door de stad. Opzoek naar andere leuke kleren en leuke accessoires.

Het was uitverkoop in de H&M en heb een goedkoop shirt voor 7 euro gekocht. Het is een vrij simpel shirt maar met een ketting erg leuk.
het shirt is een beetje gekreukt op deze foto (sorry)

De accessoires waren ook in de uitverkoop bij de H&M en deze ketting vond ik erg mooi. Volgens mij is het een zwaluw wat eraan hangt. De zwaluw staat voor geest van de lucht, brenger van lente en geluk.





Dit shirt vond ik mooi en gepast voor de kerst. Te koop bij de Vera moda.


Deze blazer komt ook van de Vera moda. Het kleurtje vind ik erg leuk en sportief.







Ik weet niet of jullie de winkel: het Gasseltje kennen. Maar het is een winkel vol met sieraden. Ik kom er niet zo vaak langs maar als ik er ben koop ik toch wel iets. Deze ketting is erg handig het is een basic ketting en de hanger die je eraan hang kun je los kopen. Zo kun je vaak afwisselen en je hoeft alleen de hangers los te kopen. Volgens mij bespaar je zo toch wel wat geld. 






Prijzen:
1. H&m shirt  : 7 euro
2. H&m ketting goud : 4, 95 euro 
3. Vera moda patroon shirt : 20,95 euro
4. Vera moda blazer pink : 39, 95 euro
5. Ketting zilver kleurig : heb ik gekregen en weet ik niet 
6. Hanger : 7, 95 euro

Ik hoop dat jullie deze shopvlog leuk vonden. Vertel  me wat jullie allemaal geshopt hebben. En of jullie nog leuke winkeltjes kennen in 's Hertogenbosch.

Geen opmerkingen: