zondag 5 februari 2012

Keava's Favorieten van januari

Hee iedereen! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van de maand januari zien. Al deze producten heb ik erg vaak gebruikt deze maand. Lees verder als je ze wilt zien.















mijn favorieten:       

De twee lakjes die ik erg vaak heb gedragen zijn van Essence (41 verry berry) 
en de Etos.Ze lakken erg fijn, hebben een mooi kleurtje en zijn ook nog eens budget.
het lakje van Essence dekt erg goed, maar die van de Etos dekt minder daar moet je 2 laagjes doen.



Essence I love stage eyeshadow base hoort zeker bij mijn favorieten. Hij is erg fijn
en vooral niet duur. Een ander product van Essence is de oogschaduw
Barefoot Through the Moss 01. Het is een soort goud met een tintje zilver.
Hij is erg gepigmenteerd en blijft natuurlijk langer zitten als je de oogschaduw basis eronder doet



In deze winterdagen heb ik erg last van schrale lippen, en een goede lipverzorging is echt nodig.
Vaseline Lip Therapy met ALoe Vera is zeker een aanrader. Het verzorgt je lippen erg goed, het smeert ook erg fijn, het is niet plakkerig en je kan er erg lang mee doen.

In deze koude dagen is je huid droger dan normaal, en daarom vind ik het belangrijk om een goede
body lotion te hebben. De laatste tijd gebruik ik Dove go fresh nourishment. Het is een voedende body lotion. Het trekt snel in en ruikt erg lekker naar komkommer en groene thee.


Dit haarserum kocht ik een tijdje geleden bij de action. Ik rook eraan en was al helemaal verkocht.
Het ruikt naar perzik en dat vind ik super lekker ruiken. Ik gebruik het voor de puntjes van mijn haar.
Het maakt mijn haar erg zacht. Wat wel jammer is, is dat de geur snel weer weg gaat. 


Als laatste is mijn favorieten parfum, namelijk Beyonce Heat. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag
en ben er super blij mee. Ik vind het echt een warme winterse geur hebben.

Dit waren mijn favorieten van januari. Wat zijn jullie favorieten?                                                            
xxxkeava                                                                                                                                                     






3 opmerkingen:

Maya zei

Leuke favorieten :)

fashionlovers♥ zei

leuk!! xxxx

F zei

Iedereen is zo dol op die serum! Ik moet die de volgende keer ook meenemen :)