dinsdag 14 februari 2012

Valentine's day

Valentijnsdag vooral liefde, liefde en nog eens liefde. Veel rood en roze en snoezige lintjes en papiertjes. Veel lieve gedichtjes en brieven. En cadeautjes of een mooi bouquet.





Op Valentijnsdag worden allerlei soorten cadeautjes gegeven. Maar meestal gaat het toch wel om kleine geschenken zoals:
  • chocolade
  • bloemen
  • een mooi boek
  • een etentje
  • bioscoop

Op onze school was er dit keer een leuke actie. Voor 1 euro kon je een rood/roze kaartje kopen. en verderop in de school stond er een postbus waar je dat kaartje in kon doen. Als je maar de naam van die persoon en de klas opschreef. Dan werd de kaart met de roos op 14 februari bezorgd (vandaag dus). Midden in de les kwamen dan 2 mensen de rozen bezorgen. Hahah de les werd zo wel een beetje verstoord maar wel erg leuk. Zelf heb ik geen roosje gekregen maar Keava wel :P. En raad eens van wie? mij... haha ze dacht in het begin dat er echt een geheime lover was. Maar na een tijdje had ze me door. My bad pokerface. 

Ik was en beetje aan het google toen ik dit filmpje zag. Google heeft van de 'doodle' een liefdesverhaaltje gemaakt. Als je op het play icoontje drukt wat het jongetje vasthoudt dan speelt het filmpje automatisch af.





Hebben jullie nog iets leuks gekregen? of doen jullie iets samen met jullie familie? laat het weten in de comments.

Nog een leuke valentijn toe gewenst van Keava en mij.


see you next time

-x- Hannah

Geen opmerkingen: