donderdag 16 februari 2012

Verschillen tussen merken nagellak

Vandaag heb ik voor jullie 3 licht roze nagellakjes uitgetest van verschillende merken. In het potje lijken de kleuren erg op elkaar maar als je ze eenmaal op je nagels hebt dan zie je en merk je de verschillen.







*Rimmel London professional finish
*Etos long lasting nailpolish
*Miss sporty


Deze nagellak is erg fijn, het heeft namelijk een wat grotere kwast dat erg fijn
lakt. Ook dekt hij redelijk goed na 1 laagje en na 2 laagjes is hij erg mooi.
Hij blijft lang zitten en is zeker een aanrader!



Dit lakje is erg waterig en daarom dus minder fijn. Het dekt na 1 laagje niet goed en
 heeft minstens 2 laagjes nodig. Verder is het kwastje wel fijn en het heeft
mooie shimmers erin. 




Als laaste is Miss Sporty aan de beurt. Ik moet zeggen dat ik niet
zo tevreden ben met dit lakje. Hij klontert namelijk heel erg en lakt ook niet fijn.
Als je de kleur ziet dat in het potjes zit dan lijkt die mooier dan dat je hem op hebt.


Ik vind dat het lakje van Rimmel london het fijnst lakt en het dekt ook het best!                                    
Ook is de kleur die je in het potje ziet ook werkelijk de kleur en dat is niet bij ze allemaal.                    


Wat is jullie favoriet? Ik hoop dat jullie het leuk vonden.                                                                    
xxxkeava                                                                                                                                                    




Geen opmerkingen: