zondag 20 mei 2012

Primark ooglooks


Een tijdje geleden kocht ik bij de Primark een make-up set met echt hele mooie/gepigmenteerde kleuren. Ik heb 2 ooglooks gemaakt, de ene is meer een neutrale look en de andere is leuker voor een feestje.





Ik hou van deze look, Ik vind het echt heel mooi bij blauwe ogen staan. Deze look kan bij elk oogkleur maar ik heb het gevoel dat als je blauwe ogen hebt je ogen meer opvallen. Het is een erg simpel ooglook met goude tinten. Ik begon met een lichte crème kleur voor de basis, daarover heen kwam de lichtste kleur goud. En in de crease een donkere goud/bruine kleur.


Dit is echt een partylook! De kleuren blauw en paars staan echt prachtig bijelkaar. Ik begon met licht blauw in de hoek, daarna een iets donkerdere blauw en om het af te maken donker paars op het einde en in de crease.



Voor deze 2 looks heb ik deze set van de primark gebruikt. Review van deze set kan je hier lezen. Laat me weten wat je van de looks vind!

liefs,
Keava

19 opmerkingen:

Savannah zei

Alle twee erg mooie rustige look. Het lijkt me dat het palette wel aardig wat fall-out heeft. Of niet hihi?


Liefs

Keava en Hannah zei

het heeft wel een beetje fallout, maar niet heel erg hoor! het komt van de primark, en toch een goeie kwaliteit voor dit palet. dus zeker een aanrader !!!

Unknown zei

Hele mooie looks!

Le Awesome zei

Ziet er mooi uit!

Cute as a Cupcake Blog zei

Heel mooie kleurtjes!
De doosjes bij Primark zijn ook zo mooi met die bloemetjes. Ik heb ongeveer hetzelfde doosje, maar dan met nagellakjes :)

Elana zei

Mooi allebei! Leuke blog ook :)
Liefs,
xx

Lotte zei

Mooie looks

MissEvie.nl zei

Mooie looks gemaakt met dit leuke palette :-)

Maruschka Ellenbroek zei

Super mooie ooglooks zeg, wauw!
liefs

Clara Turbay zei

It is fantastic to visit a site like this full of good ideas.

xjennaricht zei

Super leuk en echt een leuke blogg c

Sanne zei

leuk ik heb dat paletje ook :) xxx

Lonneke zei

Leuke looks! Vooral de tweede :) liefs.

Laura. zei

Mooi paletje x

Daantje zei

Ziet er goed uit! Had ik niet verwacht. :)

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei

Mooie make-up.
hebben jullie de box van lipgloss ook gekocht?

Check mijn blog en laat een reactie achter..

Groetjes

Littlefashiolista zei

ziet er erg mooi uit!

Anoniem zei

De eerste look vind ik echt mooi, het goud staat prachtig bij je blauwe ogen!

Miss Happinez zei

Wauw! Ziet er mooi uit hoor! :)
X leila in wonderland